Informatie over verzending

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen binnen Nederland, naar België, Luxemburg en Duitsland worden via UPS verzonden. Bestellingen naar andere landen gaan via Post.nl

 

Op welke dagen bezorgd UPS?
UPS bezorgd uw bestelling enkel op werkdagen, van maandag t/m vrijdag, tussen 08:00 en 17:00 uur op het door u opgegeven afleveradres.

 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van de voorraadsituatie en de gekozen verzend- en betaaloptie. Gewoonlijk zijn alle producten uit voorraad leverbaar. Besteld en betaald u deze via de mogelijkheden van MultiSafePay (iDEAL, Creditcard of PayPal), dan wordt deze, mits betaald/bevestigd voor 15.00, dezelfde werkdag nog verstuurd. Mocht u de voorkeur hebben om te betalen per bankoverschrijving, dan kunt u contact met ons opnemen om uw bestelling te plaatsen. Wij zullen de order dan versturen zodra het verschuldigde bedrag op onze rekening staat.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, hoe word ik op de hoogte gehouden van de voortgang?
Bij bezorging door UPS wordt u via het systeem van UPS per mail op de hoogte gehouden van de diverse stappen binnen het bezorgproces. Bij levering door Post.nl ontvangt u van ons via de mail een trackingnummer waarmee u via www.tracktrace.nl zelf uw zending kunt volgen.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Controleer altijd eerst de verzendstatus van je bestelling via de website van UPS. Nadat wij een e-mail hebben verstuurd dat de bestelling is verstuurd dan kun je er vanuit gaan dat deze in 99% van de gevallen de volgende werkdag wordt afgeleverd, is dit niet het geval dan kan dit de werkdag erop worden afgeleverd. Bij leveringen met Post.nl is de zending te volgen middels Track & Trace. De aflevertermijn kan per land verschillen.