Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht  aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Om uw klacht zo goed en snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen hebben wij, in eerste instantie, altijd een foto nodig van de productiesticker (zie foto). De productiesticker zit, op het bovenste gedeelte, aan de zijkant van de TV-lift.

servicereg.jpg

 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht uw klacht meer tijd nodig hebben om te behandelen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Mocht u hier geen prijs op  stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Screentech bij is  aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).